A really good day again

Jag har haft en minst sagt mysig dag i Göteborg med min syster!
En del shopping blev det, men inte farligt mycket. Det svider värre i hennes plånbok för en gångs skull, haha.
Nu tar jag det lugnt- ser Idol, läser bloggar och sånt.
Johanna förstör dock min fina lugna kväll genom att komma ner hit och våldgästa mig över natten... Haha, nejdå, det ska bli superkul att hon kommer! Ska köra och hämta henne på stationen när som och sen får vi se vad kvällen erbjuder.


H&M: linne, sporttopp och örhängen


Gina Tricot: gulligt pannband och lila underkläder


Monki: svart linne med djup rygg, dansbody och topp (38 spänn, not bad!)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0