Bad and good

Idag har jag rätt att vara smått irriterad!
Lektion 8.00-9.20, hål till ett och sen två lektioner på måndagar.
Var trött som få och håltimmen gick bara segt. Fem i ett får vi veta att båda eftermiddagens lektioner är inställda! Då hade jag 3,5 timmar tidigare kunnat sticka hem igen till min sköna säng... Irriterande som sagt!

Jag, Ida, Johanna och Toia satte oss på Stålboms och snackade massa. En smoothie med tropisk frukt blev det för min del- yummi!
Sen hade jag, Ida och Daniela musikalmöte nu inför slutspurten. Mindre än en månad kvar till preimär- craziness!
Och så oerhört kul!
Gå in på för föreställningstider och hur man köper biljetter- bara 50 kr styck!


De flesta i mitt fina gäng!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0