God morgon

Hallå, Rebecca ligger just nu i sängen och torkar sig runt ögonen. Vi spenderade gårdagskvällen med en mysig promenad och avslutade med en film, som jag visserligen somnade till men i alla fall. Som sagt ligger Becca precis bredvid mig men hon har ingen aning om att jag är inne på hennes blogg. Trots det faktum att hon vet vad jag håller på med *busigt*. Jag hoppas i alla fall att ni har det bra, att ni inte är allt för utslagna efter en tuff fredag! Vi gjorde en del iq test dessutom, Becca har 119 i iq vilket är ett högre iq än 90 % av Sveriges befolkning, kvinnan är smart med andra ord ;)

Hoppas ni får en fin dag med lite solsken och god mat ( food is life ) 

Jag och min charmiga vän :)

Peace Love and understanding/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0