Gotta come up with it now

Rampfeber igår var jättekul, utan tvekan sevärd!
När jag kom hem träffade jag saknade Julle för första gången sen i onsdags morse. "Det är ingenting" tänker säkert ni, men vi är bortskämda med att kunna träffas i alla fall lite nästan varje dag, haha.

Idag är det koreografi till slutlåten i musikalen som gäller! Låten är ingen typisk danslåt (hur många Rock 'n' Roll-låtar från 50-talet är det egentligen?) så det är en utmaning som det inte går så bra med. Tar till mitt hemliga inspirationsvapen- YouTube! Problemet är bara att jag haklar in på andra videos, haha.

Nu ska jag ätit lite tacos (mums), ta ett bad och sen blir det Pretty Little Liars. Rätt typisk söndag men det är skönt!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0