How to be at three places at the same time?

Nej kära läsare, är det någon som kan säga mig hur jag ska kunna befinna mig på tre platser samtidigt på torsdag kväll?
17-20 Musikalrep i Halmstad
19.45-21.15 Jazz i Falkhallen
19-22 Förfest inför studentfesten hos Toia
See my problem?
Vi har snart uppvisning med jazzen så vill och borde verkligen inte missa den, men är jag på dansen och måste duscha och fixa mig sen lär jag missa exakt hela förfesten... Help me!

Kanske vore oroa mig över att hinna klart med allt jag måste idag först?
En halv koreografi och en historiauppgift är absolut med bråttom så får fokusera på dom först och sen ta tag i matten, nutida konst, betalningar, loggbok o.s.v.
Haha, att jag lyckas sätta mig i den här sitsen hela tiden!



PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0