My second home

Nu sitter jag här i Falkhallen och bloggar igen, haha.
Men jag gillar det här och det är skönt att bara sitta ner en stund innan eller efter dansen med laptopen i knät.
Snart kommer underbara Julle och hämtar mig med bil, hihi. Galet gött att slippa cykla hem!
Det blir engelskaplugg och sen lite filmmys. Lär som vanligt dock slocka innan halva filmen. Not kidding, det händer nästan varje gång nu på veckodagarna.

Btw, jag och Ida intervjuades av en störtskön journalist för ungdomstidningen Entré idag, så ni som bor i Halmstad eller kan få tag i tidningen får spana in den extra noga nästa fredag!


Gammal bild från när jag var blond och övade gymanstik i trädgården så fort solen var framme. I miss it!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0