Tidsinställt inlägg- 11-11-11

Ni vet väl allihopa att idag är det 11 november 2011, alltså 11-11-11? Rätt bra coolt faktiskt!

Jag befinner mig just nu utan min älskade MacBook, får klara mig bäst jag kan, haha.
Jag, Ida, Daniela och AnnaCarin är på en ledarseminariumshelg i Borås för Senus. Man får testa på olika saker (typ yoga, hjärt- och lungräddning, pedagogik och sånt), bo på hotell och ha det trevligt. Så hoppas det blir kul!

Imon bär det av direkt från Borås till Halmstad där musikalgänget ska kolla på föreställningen Rampfeber. Efter det ska jag umgås lite med fina Klara var tanken innan det bär av till Falkenberg igen.




Kommentarer
Postat av: mormor

Fulltecknat i agendan, ingen tid för något oförutsett??

2011-11-11 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0