A day with a friend I don't meet that often

Då har man kommit hem från Halmstad.
Eftersom typ alla falkenbergare kommer imon fanns det inte så mycket att göra, men jag och en saknad Elin klarade oss bra. Vi övade dans, var med i tävlingar, träffade folk vi kände och Elin gjorde massa marsipanrosor, haha.
Sen uppträdde vi med streetjazzen, alltid kul!
Nu är jag hemma som sagt och laddar om med Patrioten på tv, åker tillbaka till Halmstad imon bitti igen. Då kommer falkenbergarna och då ska det raggas folk till estet dans, haha!


Jag innan jag åkte. Outfit:
Svart linne- Gina Tricot
Topp- Gina Tricot
Jeans- Primark, London



Jag i lila skjorta och utsläppt hår

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0