Congrats girl!

Jag kan lova er, att köra hem från Heberg i dimman igår var utan tvekan det läskigaste jag gjort sedan jag tog körkort. Man såg knappt 25 meter framför sig och jag missade en avfart för att jag inte såg den. Kramade ratten hela vägen hem- fy!

Sen var det bara att fixa sig i superspeed- har nog aldirg fixat mig för fest så snabbt förr.
Hos Moa var ett gött gäng tjejer och sedan drog vi över 18 oss till Halmstad. En väldigt lyckad kväll!
Dock var det sjukt kallt att gå hem från ICA vid halv fem, men det är smällar man får ta.


Kvällens outfit:
topp- Gina Tricot
glansiga leggins- Bik Bok

Några bilder hann det bli den lilla stund av förfesten hos Moa som jag kunde vara med på:





PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, det är som Du skriver sådana smällar man får ta. Hoppas att det för övrigt var en kul fest.

2011-10-02 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0