Funny list

En tjej sa en gång till mig på en fest att folk tyckte det var så sjukt att hon kunde lista 10 tv-serier som hon hade sett minst en säsong av.
Självklart var jag själv tvungen att testa.
Som försvar till resultatet- jag började tidigt och jag lägger mig sent, haha.

Grey's Anatomy , House , Private Practice , 90210 , O.C
One Tree Hill , Glee , Vampire Diaries , Heroes , Gossip Girl
Pretty Little Liars , True Blood , Hellcats , Priviledged , Smallville
Desperate Housewives , Beverly Hills 90210 , The secret life of the American teenager

(18 stycken och då räknade jag inte med tävlingar som Idol och SYTYCD)
Ska man skratta eller gråta?



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0