Just take a pair of scissors

Vad har jag hittat på en onsdagskväll som denna då?
Läst min superroliga (host host) engelskabok i ett varmt bad, ätit god kycklingpaj och gått lös med saxen.

Japp, ni läste rätt! Jag, Rebecca Berg, har haft lust ett tag och nu bestämde jag mig för att bara testa. Ja, att göra en gammal t-shirt till ett linne alltså.
Jag älskar såna linnen som visar mycket av ryggen eller sidan, men har alltid svårt att hitta snygga som passar, så jag gjorde ett själv.
Inget perfekt jobb kanske, men jag skulle mest testa så jag vet till en annan gång.

Btw, jag fick nästan en hjärtattack innan!
Klockan är efter tio, det är mörkt och jag är på mitt rum. Så ser jag plötsligt en figur gå utanför mitt fönster! Hjärtat hoppade upp i halsen eller något!
Så var det pappa som precis kommit hem från jobbet och skulle ta in tvätten...




Godkänt?

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag kan förstå din rädsla. Släpp ner persiennerna, men det är heller inte helt okej, eller hur??

2011-10-06 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0