My fun day...

Så sjukt skönt med sovmorgon idag- det behövdes verkligen!
Nu är det hard work, work som gäller. Totalstädning av garderoben var ett krav från mamma efter att jag inte har kunnat stänga garderobsdörrarna på ett bra tag...
Jag påstår att jag har för små garderober, hon att jag har för mycket kläder...
Så jag ska försöka göra mer plats genom att tränga in alla lakan i någon annans garderbob och flytta alla mina fotbollskläder och målvaktshandskar, eftersom jag ändå inte använder dom mer.
Fun Sunday, don't you think?


Halva mitt rum just nu. Kläder, tyllkjolar, fotbollsgrejer och lakan överallt. Och då är ändå det mesta fortfarande kvar i garderoben...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0