Tidsinställt inlägg- My great saturday

Denna awesome lördag- vad händer då?
Först har jag och Alicia (R A Dance- coolt va?) ljud- och ljusrep i Falkhallen. Sen stannar vi och kollar på några grupper vi känner, eftersom vi inte får kolla på dom på tävlingen. Jag tror de kommer vara grymma!

Så fort jag kommit hem, duschat och ätit så tar och bilen, hämtar Julle och beger mig mot Halmstad.
Shopping och hemlig aktivitet står på schemat.
Eftersom han inte kommer ha någon chans att läsa detta så kan jag avslöja att min hemliga aktivitet är att jag bokat ett bord för 2 på Wild West Steakhouse. Om ni inte ätit där, gör det! Julle har inte det och jag vet att han kommer älska det!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, visst var det bra där, mycket god mat mm.

2011-10-08 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0