Who do you think you are?

Befinner mig i mitt andra hem, danssalen i Falkhallen, haha.
Håller på med Isabellas solo till musikalen och det kommer bli så sjukt fint! Jag har långt ifrån alla steg än, men jag tänker inte ge mig förrän det är grymt fint i alla fall- haha.

Jag skulle egentligen gjort detta i morse, och sedan pluggat galet inför provet, men jag och Julle försov oss- my bad... Råkade stänga av alarmet när jag trodde jag tryckte på snooze... Lite värre för Julle som faktiskt hade lektion åtta!
Jag fick plugga det sista på lunchen i stället och dansa nu. Funkar precis lika bra!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha en mysig fredagskväll. Vi ses imorgon.

2011-10-21 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0