No getting away

Nu är klockan tjugo över nio och jag sitter och väntar på att Julle ska komma hit efter sin träning. Har pluggat en del, men just nu är det tufft på den fronten. Prov fredag, måndag och tisdag. Ni ser nog hur min helg blir.
När Julle kommer hit blir det engelskaläxa också- yay... Nejnej, nu får jag rycka upp mig! Så jättefarligt är det faktiskt inte. Har bara inte riktigt kommit in i pluggtempot än.

Jag borde nog få i mig något att äta nu, men det är lättare sagt än gjort när ens lillasyster upptar hela köksbordet som skrivbord.


Randon bild! För er som tror jag är ett freak nu kan jag berätta att jag hade detta crazy hår på en modeshow och sen lekt med färgerna i datorn, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0