A great way to start the vacation

Nu sitter jag och Eve på tåget hem igen efter en lyckad shoppingdag.
Det svider en del i plånboken men det får den tåla då och då.
Tyvärr hittade jag ingen vårjacka, men jag hittade en superfin studentklänning! Den får ni dock inte se förrän det är dags.
De andra inköpen kommer på bild när jag kommer hem ikväll!
Först ska jag dansa streetjazz och jag är supertaggad!
Hade det inte varit för dansen hade vi säkert kunna gå i affärerna tills de stänger, men det kanske är tur för plånboken att vi inte kan, haha.

Vi var förresten tvungna att testa Starbucks nu när det kommit till Göteborg.
Jag hade inte druckit White chocolate mocha sen jag var i London, och den kan jag verkligen rekommendera!
Men chailatte ligger dock fortfarande närmast hjärtat.

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0