Catching up

Denna lördag har hittills varit rätt slapp.
Jag har kollat ikapp på Vampire Diaries och Private Practice, varvat med skrivit svenskatal om ondska och läst på om USA's vapenlagar. Rätt ok blandning ändå!

Egentligen hade jag tänkt sticka till Halmstad och kolla på deras UKM som börjar om en timme, men tågtiderna passade dåligt och det skulle bli tajt med resten av kvällens planer. Men jag håller tummarna på att de jag vill ska gå vidare så jag får se dom den på regionsfinalen den 12e istället!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Dennis

Du kunde ju ha tagit bilen så hade du hunnit med de

2012-04-22 @ 15:23:21
Postat av: Rebecca

Sv: Tveksamt Dennis, eftersom det var hemma hos mig förfesten var.

Sen så behöver man också en bil till förfogande ;)

2012-04-22 @ 15:38:07
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: Dennis

Oplen?

2012-04-22 @ 21:41:29
Postat av: Rebecca

Sv: Vi har inte den här längre

2012-04-23 @ 21:14:42
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: Dennis

Att du inte ringde. Vi har ju Volvon som står över här. Eller över och över pappa har den då och då. Men den behöver rulla

2012-04-24 @ 19:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0