Dansens dag

Sorry för den dåliga uppdateringen, men från att först vara jättechill i Halmstad blev det sen plötsligt full fart.
Uppträdandet gick super och hela dagen var jättenice!
Jag får ju som sagt passa på att umgås med mina vänner i Halmstad när jag väl kan.
Efteråt bjöds det på mat för alla dansare och var allmänt väldigt trevligt!

Nu kom jag precis hem men jag ska faktiskt dra vidare direkt på en fest. Lite segt att komma såhär sent kanske men jag har inte kunnat vara med de senaste gångerna med detta gänget så jag tänkte att jag får dra dit den tiden jag hinner ändå.

Bilden är ifrån innan idag precis innan jag åkte till Halmstad.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Hur orkar Du. Men är man ung så är man.

2012-04-28 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0