Good and bad

Dagen började bättre än den är just nu.
Nationella gick fint, sen dans, pizza med klassen och dans igen.
So far, so good.

Men under danslektionen hoppade min axel fram och sen tillbaka igen. Skolsystern vet inte om den var ur led helt eller "bara" en bit, men det viktiga är att den är på rätt plats nu och jag kan röra den!
Det ömmar en del men det sa skolsyter var helt naturligt och jag ska bara ta det lugnt de närmsta dagarna så vore det lösa sig utan problem!

Dock vet de som känner mig hur mycket jag verkligen hatar att behöva få sitta vid sidan, även om det så bara är ett par dagar, haha.

 

Och just det ja- studentmössan kom idag! Galet att det bara är 45 dagar kvar nu!

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Fin mössan var. Längtar Du till den dagen den åker på?? Hoppas det fixar sig med axeln så din dans inte blir lidande för det.

2012-04-24 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0