I never thought I would love dancing this much

Jag och Felicia drog till Halmstad och representerade Falkenberg på dansens dag-repet inför alla halmstadsbor, haha. De andra i gruppen kunde inte komma och vi ville så gärna se alla andra grupper så vi drog dit även om vi bara var två.
Det kommer bli en grym show kan jag lova!
19.00, NollTreFem, gratis- be there!

Under repet dansade jag för första gången sen min lilla axelskada och det gick faktiskt finfint! S-k-ö-n-t!
Efteråt ömmade det dock en del så jag tog det lugnt på Helenas jazz sen.
Haha ni skulle sett mig, vilken syn! Övade samtliga danser med vänster arm hängandes ner- det såg jättekul ut!

Nej nu är det hög tid att hoppa in i duschen och ladda om inför morgondagen. Taggad som tusan!



PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Gott att det verkar funka med axeln men ta det försiktigt så det inte blir värre.

2012-04-26 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0