Much better day

Idag är jag på mycket bättre humör- som tur är, haha!
Det har varit en rikigt pluggdag men jag har fått tillbaka positiva resultat så det kan jag ta.

Nu sitter jag i Falkhallen och har i halv panik letat genom hela datorn efter danspassen jag körde i Halmstad i höstas.
Jag får ju hoppa in i eftermiddag på musikalen och ha dansteknik, och jag har verkligen inte hunnit göra upp nya lektioner på en halv dag. Hade jag inte hittat mina anteckningar hade jag väl fått halvt improvisera haha.
Nej men nu måste jag rusa för jag ska möta Daniela och få en nyckel, för annars lär vi få dansa ute.


Hann som vanligt inte ta någon bild i morse. Det är för gött att ligga kvar i sängen en extra halvtimme, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0