Remember this blurred loggo?



Sorry, det slog mig att jag aldrig avslöjade mina mystiska planer inför sommaren!
Såhär ser loggan ut på riktigt:



Bounce summercamp 2012! Grymt, grymmare, grymmast!
Det var när jag ledde Laddad i Halmstad i höstas som jag först fick höra om detta awesome dansläger och tänkte "Hoppas det blir av nästa år också så jag kan åka!".
Sen kollade jag deras hemsida om och om igen utan att att hitta någon info, så jag började ge upp hoppet om ett läger iår, men så fick jag veta det för drygt en vecka sedan, och kastade mig över datorn för att få en plats.

Nu ska det bara gå att lösa med sommarjobb och sånt med...
Men jag vill åka så himla gärna!
Ni därute som känner till Bounce förstår säkert varför, och ni som inte vet vilka de är borde omedelbart ta och kolla upp dom på youtube!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Inte för att jag vet vad detta innebär, men hoppas i alla fall att Du lyckas planera in det. Ha en bra lördagskväll.

2012-04-21 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0