2012-12-23

Dan före dan och fjärde advent.

Även denna dag har bestått av familjemys och städning.

Vi tog och röjde bland alla våra dvds och kände oss stolta när vi rensade bort typ 30 filmer, men efter att vi hade flyttat in de "överflödiga" filmerna från bokhyllan så var dvd-hyllorna fulla igen haha.

Framför allt har ju vi (hehe främst jag) samlat på oss en hel del boxar från serier... Ett par är utlånade så egentligen är det ännu fler hihi.

 

Det har även kollats en del på julklassiker, som Ensam hemma och Svensson Svensson. Åh, det är ju så otroligt bra!


Dock är Bingolottos Uppersittarkväll inget för mig, så jag har bara kollat lite halvt och spenderat tiden med att se ikapp på julkalendern istället.

 

Mamma var på spelhumör men efter ett par omgångar av olika strategispel var ställningen:

Rebecca 3

Evelina 1

Mamma 0

och då var det inte lika kul längre om man är en dålig förlorare, haha.

Btw, jag är en jäkel på strategispel, så utmana mig om ni vågar!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0