Back to routine

Tillbaka till verkligheten och en väckarklocka som ringer klockan sex...

Efter jobbet skulle jag egentligen till Halmstad och dansa lite, men efter huvudvärk stora delar av dagen tog jag det ovanligt mogna beslutet att skippa det.
Stolt över mig själv, haha.

Senare nu på kvällen blev det jacuzzi och massa snack med Pelle och Veronika. Trevligt värre!
Dock så är vi ju tillbaka i vardagen nu så medan de satt kvar och hade det gott fick jag dra mig hemåt för att gå och lägga mig- wihoo.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Några timmars sömn behöver väl alla. Nu har Du ju helgen framför Dej och förhoppningsvis inga tidiga morgnar.

2012-12-28 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0