I wanna push my limits

Idag började jobbdagen med en roadtrip i minibuss till Hylte, haha.
Även lagret där ute måste inventeras.
Asså tänk er själva en inventering som tar två månader (!), men tänk samtidigt på att det gäller hela Nelly.com.
Men vi är ett gött gäng och det är inte så farligt som det kan låta.

Efter jobbet fixade jag lite saker i stan, till exempel att köpa nya vinterskor!
De gamla hade börjat läcka in snö, så nu kunde jag inte skjuta upp det längre.
Jag är supernöjd! Ganska fina och funkar definitivt vid utgång, men fortfarande vinterskor.

Jag passade på att kolla på Viccans yngsta danselever innan jag kämpade mig igenom Monicas jazz och miniuppvsning med Viccans streetjazz.
Min kropp bultade redan efter helgen, men lite extraenergi verkar det alltid finnas, hihi.
Redo att slockna- check!


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Glöm inte inpregnera din nya fina stövlar. : )

2012-12-11 @ 06:16:27
Postat av: Mari-Anne

Fina skor Du fått tag i.Hoppas dagen i Hylte var okej. Kram!!

2012-12-11 @ 09:18:42
Postat av: Dennis

Då var du på aj

Svar: Ja, precis!
Hold your dreams

2012-12-11 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0