Juldagen

Då var det juldag.
Dagen har mest ägnats åt att börja fixa på mitt rum och att bara slappa.
Nu kommer mormor och morfar snart för vår lilla extra-julafton och sen kommer några goa hit för förfestande.
 
Förra året var vi ju 18 och det var första året vi kunde gå ut på juldagen.
Halva Falkenberg skulle till Heaven men jag och Veronika hade glömt att fixa förköpsbiljetter, så vi drog med oss Simon och Adam till Halmstad- och än idag är det en av de roligaste utekvällar jag har varit med om.
Det var så himla spontant- framför allt mitt och Veronikas galna förfestande själva på mitt rum haha.
Dock var det inte lika toppen att bussen var 1,5 timme sen och att man låg sjuk i en vecka efteråt...
 
Iår var vi först sugna på att köra en favorit i repris och med tanke på att min umgängeskrets i Halmstad bara har ökat så hade det nog kunnat bli jättekul, men efter mycket vägande fram och tillbaka har vi bestämt oss för att ge Falkenberg en chans.
Både Bratt och Grand storsatsar och det kan nog bli riktigt fett!
 
Last year
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0