Let's kick ass one last time

Igår efter showen drog jag och Klara hem till henne för att fixa oss inför en nykter utgång på B&B.
Flera av Klaras klasskompisar var där och en hel del Memento Mori-folk, så det blev ett par timmars dansande med massa goa innan vi drog därifrån efter två. 
Eftersom vi skulle köra hem några lite senare så passade vi på att köra runt lite och Klara testade att ge sig på att sladda med bilen, haha.
Sen kan jag lova att vi hade inte hunnit mycket mer än att lägga oss ner i sängen innan vi slocknade.
 
Idag blev det uppgång "redan" vid nio för att köra och hämta Klaras hund Sonic, men nu är vi igång med fixandet och taggandet inför kvällens föreställning- den sista! Usch, samtidigt som det ska bli jättekul ikväll så har jag redan ångest!
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja nu är denna show över och att Ni haft roligt kan jag förstå. Nu kan det väl vara gott med lite jul-ledigt för Er.

2012-12-09 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0