Normally I'm a really graceful person...

Föreställningen gick jättebra!
Det var en hel del där idag som jag känner och då är det alltid extra kul (och extra nervöst)!
 
Dock gjorde jag världens tabbe backstage!
Egentligen är jag verkligen inte klumpig av mig, och har aldrig varit det, men nu på sista tiden kan man börja undra...
När jag och Klara stressar ner efter en scen i ett nedsläkt område innan "backstage" så springer jag BAM in med huvudet i en f*cking glasdörr!
Låter det bekant?
Helt f*cking unbelievable! (Ursäkta språket)
Glasdörren höll denna gången (hehe), men det var en ordentlig smäll och bulan i pannan kom direkt...
 
Efter en hel del velande valde jag till slut att åka hem till Falkenberg ikväll, för att spendera kvällen med Joanna och Veronika.
En fördel när det kommer till att hitta på saker efter föreställningar är att man redan är fixad och klar.
Tanken är egentligen typ förfest och att gå ut och dansa lite, men nu velar jag för jag känner fortfarande bultandet i pannan och en seghet i huvudet.
Troligen är det mest trötthet och ingen liten hjärnskakning, men det är ingen risk värd att ta direkt.
 
Nellie, Linda, jag och Felicia
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ta nu det lungt så går huvudvärken över. En sådan smäll känns säkert väldigt mycke.

2012-12-07 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0