Winter

Idag efter jobbet blev det en tur in till stan för en riktigt härlig fika med Pelle.

Julkänslorna som började komma igår har nästan svämmat över idag!

Lussebulle på Stålboms, köpte julte på Törngrens och gick igenom ett riktigt fint vinter-Falkenberg.

Alla kallar ju alltid Falkenberg för en sommarstad, men idag insåg jag på riktigt att jag nog har underskattat vår stad som mysig vinterstad också. Riktigt fint var det!

Jag tycker att detta trädet i Stålboms trädgård är så himla fint, speciellt med all snö!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser både trevligt och gott ut!! Är det på Stålboms, jag tycker det liknar det.

2012-12-04 @ 22:23:14
Postat av: Ros-Marie

Lätt att bli hemmablind. :)

2012-12-05 @ 09:07:04
Postat av: Dennis

Nya killen?

Svar: Haha nejnej, Pelle är min bästa killkompis- inget mer.
Hold your dreams

2012-12-05 @ 11:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0