What to do with all the spare time?

Idag blev jag för första gången sedan vi fick detta vinterland tvungen att cykla till jobbet, vilket fick mig att komma ihåg varför jag tycker att snön hör hemma just i veckorna vid jul och nyår!

Den är jättefin och mysig, men verkligen inte cykelvänlig!

 

Nu när jag (nästan) har avslutat denna dansssäsong så har jag plötsligt tid för annat igen.

Några grejer som står på min checklista den nämsta 1,5 månaden:

  • Träffa mina kompisar mer
  • Passa på att hitta på massa saker på helgerna
  • Festa utan att behöva planera in i detalj innan när det passar
  • Förnya mitt rum lite
  • Kolla ikapp Vampire Diaries, Grey's Anatomy och julkalendern (japp, tv-nörden är helt ur fas efter den senaste månaden)
  • VILA!
Sen i vecka 5 kommer jag vara något galet danssugen igen!
Ännu är det inte helt planerat vad, när och hur det blir dans till våren, så det ska kluras på.

Nytta och nöje.

En tjock bunt papper med jobbinfo och lite nyårsshopping.

För er som inte vet det så äger CDON Group Nelly.com, vilket innebär att min arbetsgivare är CDON, men min arbetsplats är Nelly's lager. Krångligt?

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0