Addiction

Då var fyra danspass avklarade och 2 more to go! Big love!

Dagen har gått blivit väldigt bra! Den började segt med huvudvärk men sen när vi hade betygsamtal och jobbade till slutproduktionen gick det jättebra- även om vi bara var tre idag. Nu har jag precis haft ettorna och jobbat med min koreografi till slutproduktionen och det gick verkligen superbra!

Alltså är det en väldigt glad tjej som sitter i Falkhallen nu och laddar om med en Powerking och ett äpple. Jag ska nog träffa Viccan en snabbis innan det bär av till Smedjan för auditions (idag måste även lilla jag sjunga) och sen tillbaka hit för streetjazzen, haha.


Några veckor sedan i Dansstudio 2

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Fullt upp, hur orkar Du?? Men det är väl så att det man gillar, hinner man.

2012-02-29 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0