Sun, beach, friends and partying

Det blev kaffe/te hos Joanna, gosa med vovven såklart och snack i massor. Hon är fin min vän! Träffar henne på tok för sällan nu för tiden under "vanliga" omständigheter, utan det blir mest på fest och sånt.

Nu taggar vi resa efter studenten!
Jag, hon, Johanna och Emma hade planer på att tågluffa genom Europa (gud vad det hade ägt!) men jobb kom i vägen så jag kan "bara" vara borta i två veckor och tågluffen hade varit på en månad.
Istället är jag och Joanna nu inne på Magaluf, och surfar nätet runt för bra priser.
Är det någon som har varit där och kan rekomendera det? Eller något annat bra ställe att fira att man tagit studenten på?



PUSS


Kommentarer
Postat av: mormor

Härliga planer Ni har. Fira studenten måste Ni ju göra. Kram!

2012-02-23 @ 22:45:25
Postat av: mormor

Har Du något jobb på gång eftersom Du inte kan tåg-luffa?

2012-02-25 @ 17:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0