Valentine's Day...

Glad alla hjärtans dag på er förresten!
Hoppas att den har varit mysigare än min, hehe. Jag har ju varit i Halmstad till åtta och nu var Julle tvungen att plugga för han har 3 prov på tre dagar.
It kind of sucks, men jag behöver verkligen göra klart min dansuppgift så jag antar att det är lika bra...
En liten stund hann vi i alla fall träffas. Förhoppningsvis får vi ta igen det i helgen och köra en mer mysig version då.

Humöret är väl kanske inte på topp nu.
Jag fick VCD-anfall (typ astma) på dansen och när jag tar medicinen och sen fortsätter dansa mår jag inte toppen- så här sitter nu en ensam, illamående tjej med ångest över en uppgift och en önskan om att hon istället hade kunnat ha en mysig alla hjärtans dag med sin pojkvän.
You get the point.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0