What am I supposed to write here?

Nu sitter jag och kollar på Top Model Sverige samtiidgt som jag försöker få gjort lite plugg. Amerikanska Top Model är klart bättre men detta ska få en chans ändå.
När som kommer min fina pojke hit, för det blev inget igår.
Jag har träffat honom ovanligt lite denna veckan så han är saknad.

Det har allt som allt varit en lugn men mysig helg- så får det vara ibland också. Speciellt när det väntar en fullspäckad vecka nu.
Hoppas att alla ni fina läsare har haft en bra helg!


Kollade igenom bilderna på datorn lite och hittade bland annat denna från Veronikas 18års-fest förra året.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi har haft en fin helg och nu hoppas vi på en fin vecka för oss alla. Kram!!

2012-02-05 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0