Work sent in at 23.56

4 minuter till godo som ni ser och jag säger bara PHEW!
Det är som en sten som lossnat från mitt hjärta eller nåt! Jag får nästan lust att fira, haha.

Streetjazzen innan var askul. Vi var bara 5 idag men vi körde stenhårt!
Det är lite "komiskt" för innan passet hade jag ont i huvudet och mådde inte alls bra, så jag trodde inte det skulle funka, men sen mådde jag bara bättre! Det är inte första gången som dans har fått mig att känna mig mycket bättre och piggare, även om passet varit jättejobbigt- äger!

Jag är superpigg och har lust att ligga uppe och kolla bra serier halva natten, men vi ska på studieresa imon och bussen åker klockan åtta, so it ain't gonna happen.


Bild från igår på glad danstjej! Ser ni att mina naglar matchar mitt skal- haha?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0