10 sanningar om mig själv

  1. Jag dansar 13-20 timmar i veckan och fullkomligt älskar det!
  2. Jag är livrädd för ormar. Livrädd!
  3. Jag älskar att ta långa, varma bad.
  4. Jag älskar tv-serier. Favoriterna är Grey's Anatomy, One Tree Hill, Vampire Diaries och Pretty Little Liars.
  5. Jag har fem piercingar- 4 i öronen och en i naveln.
  6. När jag var yngre åkte vi en hel del skidor men på senare år har det blivit solresor istället, och jag föredrar solen!
  7. Jag kan sitta i timmar och kolla på dansklipp, speciellt SYTYCD. De fascinerar mig så och ger sjukt mycket inspiration att vilja träna stenhårt och bli lika grym som dom.
  8. Jag gillar inte kaffe alls, men chailatte, te eller varm choklad säger jag inte nej till.
  9. Jag har varit i Sverige (obviously), Danmark, Norge, Island, Tyskland, England, Turkiet, Cypern, Italien och Thailand.
  10. Jag har turen att ha jättebra minne, vilket har gjort det lättare för mig i skolan, med dans och sånt. Dock har jag en förmåga att komma ihåg totalt onödiga detaljer och händelser istället för saker som jag borde, haha.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0