Back for a day

Drygt ett år efter att jag lagt målvaktshandskarna på hyllan åkte de på igen för en dag.
Det var några killar som hade en fotbollsturnering som PA och kära gamla Böljan F93 ställde upp. Dessvärre var vi det enda tjejlaget och åkte ut i gruppspelet. Det skulle varit ett annat tjejlag, som vi satsade på att slå, men de gick och värvade med 3 killar- tråkigt. Men vi gick in för en kul dag med gamla laget och det fick vi i alla fall!
Oj så många minnen som kommer tillbaka från alla år av träningar, matcher, cuper och läger. Jag måste erkänna att jag saknar det ibland!

Men men, jag är faktiskt väldigt nöjd med min insats! Fick till en hel del bra räddningar.
Dessutom kom jag undan med bara uppskrapade knän och höfter, haha.
Men nu blir det snabbdusch, lunch och tillbaka till Vinberg för att kolla på Julle.


En bild från träningslägret i Italien med damlaget. Ett av många underbara minnen med världens bästa Böljan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0