Friday 13th

Fredag den trettonde har snarare varit en jättebra dag än otursdag.
Bra förmiddag som sagt och sen blev det att dela på en pizza i stan innan vi fixade Julles balgrejer på Castelle.
Eftersom det var ett år sedan jag köpte och senast provade min balklänning tänkte jag att det var bäst att kolla att den fortfarande passade. Den satt som en smäck- jag har faktiskt råd att gå upp i vikt.

Jag har åkt på en dunderförkylning igen- ogillas! Mått halvkasst nu i eftermiddag och sovit en del, så det får bli en lugn kväll för min del. Julle har deadline på en psykologiuppsats så jag ska hjälpa honom med den och så blir det Vampire Diaries och allmänt fredagsmys.





PUSS

Kommentarer
Postat av: klarisen

åh den pizzan såg ju inte helt fel ut!! muuuums <3

2012-01-15 @ 00:16:19
URL: http://pppetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0