Haven't been feeling well for almost a month

Eftermiddagen och kvällen har inte varit någon kul dag för jag har inte mått bra alls. Det började med att jag blev snurrig när jag var ute och gick och sen hemma har jag varit nästan spyfärdig... Jätteskumt!
Jag vill bara bli 100% frisk igen så att jag kan anstränga mig för fullt utan att behöva må skit efteråt.

Nu blir det Wallander med familjen och sen kanske det blir en promenad med syster. Förr var jag inte så mycket för promenader men jag har börjat gilla det mer och mer! Ett bra sätt att stimulera rastlösheten jag känner nu innan dansen börjar på allvar igen, haha.


Vi var rätt dåliga på att ta kort igår men här är i all fall ett på Alice, Veronika och mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor

Farbror doktorn nästa, om Du inte känner att Du mår bra.

2012-01-22 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0