Last night

Gårdagen blev minst sagt lyckad!
Drygt 120 mer eller mindre fulla ungdomar som var taggade som tusan och stämningen var på topp. Jag och Emelie hade kul vi också. Vi hade ju varandra och så kände vi en hel del av de andra- Eves kompisar, dansare och så.
Dock försvann festhumöret lite när jag fick ta hand om en stackare som hade fått i sig för mycket, men det händer ju!
Allt som allt var det i alla fall en väldigt lyckad fest tycker jag.

Nu har jag ätit favoritfrukosten- apelsin och grape. Galet gott om ni frågar mig! Jag tänkte se reprisen av Gladiatorerna innan jag behöver ta tag i mitt liv och plugga inför redovisningen och provet imon.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0