Singing in the kitchen

Ensam hemma och lagar mat = musiken på högsta volym och sjunger med för full hals.
Många sjunger i duschen, men jag sjunger medans jag lagar mat eller kör bil, haha.

Jag har också läst igenom mina personliga omdömen från musikalen och som det värmer i hjärtat!
Visst, det blir skönt med lite fritid nu när det är slut, men jag kommer sakna massa underbara människor som jag lärt känna. Visst kommer vi hålla kontakten och så, men vi kommer ju inte träffas alls lika mycket nu när jag inte ska flänga fram och tillbaka mellan Halmstad och Falkenberg hela tiden.
Jag är i alla fall superglad att jag fick denna chansen att göra detta projektet! Jag själv har utvecklats jättemycket när det kommer till att lära ut och leda, och så har jag ju som sagt lärt känna flera underbara personer på köpet!


Kan ni tänka er att när jag gick på auditions i Falkenberg för snart ett år sedan gjorde jag det egentligen bara för erfarenheten, jag hade inte tid att vara med. Och nu är vi här ett år senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0