Star

Att jag vill tatuera mig har kanske ni som kollat in här ett tag koll på.
Dock har det inte blivit av än för jag vill vara 120 procent säker på vad och vart jag vill göra det.
Först var jag helt inne på en text i ett halvår och det senaste halvåret en annan. Båda är något av "livsmotton" för mig och för tillfället velar jag mellan dom.

Men något som jag vetat att jag kommer tatuera in på min kropp sen den sekund jag kom på att jag vill tatuera mig är stjärnor! Stjärnor har varit min grej sen jag var liten och de representerar så mycket för mig (orkar dock inte skriva typ en livsbiografi just nu haha).
Men hur många och var?
Bakom örat, i nacken, på ankeln, eller någon annan stans? Mycket blir ju så himla snyggt!

Någon som har något tips?




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0