Studying

Vad bloggar man om en så ointressant dag som denna då?
Eller ja, några va er där ute kanske tycker det är intressant med matte C, loggboksskrivande och engelskaläsande- haha.

Jag tänkte faktiskt ta och klicka hem lite grejer som jag kollat på.
Men visst känns det konstigt med massa vårplagg i butikerna och snö och is utanför fönstret?
Har ni förresten varit inne i affärerna än och sett vårmodet?
För er som inte har det så kan jag avslöja att det är färg i massor i butikerna just nu! Framför allt neongult och orange.
Hiss eller diss?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var i Göteborg i lördags, en orange tröja kom faktiskt med hem! :D

2012-01-23 @ 21:01:18
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0