When you get a chance

Julle kollar på ishockey och då passar jag på att blogga lite, kolla bloggar och kolla upp lite inför ett evenuellt kommande projekt. If it happens I'll let you know!
Tidigare ikväll hade vi en quiz med tema tv-serier. "Yes!" tänkte jag, för vem har bättre koll på tv-serier än jag? Okej, troligen många, men jag har ju sett mer än de flesta. OC, One Tree Hill, Grey's Glee, 90210, Pretty Little Liars, Vampire Diaries and the list goes on and on...
Men tji fick jag, för av alla serierna som kom hade jag sett två, haha. Vet inte hur det är med er, men jag har aldrig följt äldre svenska tv-serier. Kunde typ ingenting, men resultatet kvittar ju (som tur är).

Jag ser fram emot några superdagar nu den sista veckan av lovet!
Dessvärre ser det illa ut för min långa must-do lista...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0