Back to civilisation

I'm back!
 
Jäklar vilken tur vi har haft med vädret ändå!
I fredagskväll när vi åkte upp var det spöregn, hela dagen igår var det fint och nu på morgonen när vi skulle hem var det spöregn igen.
 
Vi har ätit frukost och spelat kort ute i solen på altanen, varit ute och gått, kollat på film, spelat spel, ätit lunch hos mormor och morfar, tagit kort nere vid sjön,ätit kvällsmat i Ullared, använt utedasset, struntat i sminket, delat säng och snackat en massa.
Ja, det var nog det mesta. Mysfaktor på högsta nivå alltså.
Så skönt det kan vara att bara komma bort från "verkligheten" lite snabbt med sina bästa vänner- två tummar upp på den!
 
Men nu får jag fixa mig lite snabbt och bege mig till jobbet. Det kommer bli att jobba sex dagar i rad och jag känner redan nu att det tar emot... Men samtidigt så är ju vädret sämre än sämst, så då kan man lika gärna jobba.
 
En bildbomb från helgen kommer sen!
Det utlovas smått flippade bilder, haha.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja visst var vädret perfekt igår. Inatt har det ju varit både regn och lite åskmuller. Ja förstår att Ni haft det kul här inne i landet. Ser framemot lite bilder.

2012-07-01 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0