Finally some dancing again

Idag hann vi inte med mycket mer än en lyxfrukost (och att upptäcka Johannas avsaknad abv geografikunskaper...) innan det bar av till tåget.
 
I Falkenberg hoppade Joanna av och ett gäng dansare på.
Vi åkte till Halmstad för att dansa med Helena inför morgondagens uppträdande på en golfklubb.
Jag måste förresten tillägga att vi aldrig har varit i Folkuniversitetets lokaler i Halmstad och lilla jag gjorde att vi hittade utan problem- så varför säger alla att jag inte har något lokalsinne egentligen?
 
Det var i alla fall jättekul att få dansat lite igen!
Förutom Simsoak Summercamp var detta det första jag dansade på hela sommaren- vilket suger enormt!
Någon därute som vill bygga en danssal åt mig eller betala hyran på en som finns, haha?
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

du slutar aldrig att förvåna oss. :)

2012-07-22 @ 21:59:30
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0