If only the weather could always be like this

Ännu en skön stranddag med Emma! Eller ja, dag och dag... Två timmar efter tre i alla fall. haha.
Det hade faktidkt varit pricken äver i, en heldag på stranden med vännerna- med lunch och allt.
Men man ska vara nöjd ändå!
Även om det inte har blivit många strandtimmar för min del så har jag njutit till fullo och dessutom lyckats få en hel del fin färg. Det där sista får jag väl tacka mina lyckliga gener för, haha.
 
Nu sitter jag nyduschad. insmord i after-sun och väntar på att vi ska äta mammas underbara kycklingpaj med mango och cashewnötter.
Ciderna är i kylen och jag laddar inför en utekväll med mina fina.
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott med en mamma som kan fixa till god mat. NJUT!!

2012-07-27 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0