Klistrad framför TVn

Jag gör detta årets OS-debut från tv-soffan och inte helt oväntat är det gymnastik som gäller- kvinnornas lagkampsfinal för att vara exakt.

Så bra, så grymt!

Kom igen nu det sista USA!

 

Tidigare idag passade jag på att köpa en vårdande stylingprodukt från Nashi.

Sedan tidigare använder jag lite då och då produkter från Lee Stafford och Disp, och jag kan definitivt rekommendera att köpa lite mer "avancerade" produkter förutom bara inpackning. I alla fall om man, som jag, både färgar, plattar och fönar håret.

 

Senare under kvällen:

Shiet vilken final ändå! Go U - S - A!

Men fy tusan vad det måste svida att vara Ryssland nu- ingen som har kämpat så hårt för något förtjänar att förlora på det sättet. Stackare!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0