My day did turn alot better

Som väntat gjorde dagen en märkvärd sväng mot det bättre.

I ett soligt Halmstad hamnade jag och Viccan efter en stund på det nya Espresso House för gofika och ett par timmars snackande.

Jag hade inte varit på det nya Espresso House innan för jag brukar köpa med mig från det gamla, men vill man sitta i en mysig miljö rekommenderas det starkt!

 

Jag trodde att Eve jobbade till åtta på Gekås och tänkte överraska henne med mat och jordgubbar när hon kom hem, men det visade sig att hon var ledig och redan var hemma och hade ätit. Too bad for her, haha!

Vi åkte i alla fall och köpte jordgubbar och myste till det framför Top Model. Att vara ensamma hemma brukar normalt sett innebära att vi slåss om att få ha fest, men eftersom vi båda jobbar imon blir det en lugn systerkväll istället. Och jag är påväg att slockna, haha...

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0