No broken bones or bloody knees

Det är knappt så att jag vågar erkänna det, but here I go...
Jag såg inte på EM-finalen ikväll.
Hehe...
Men om jag inte har sett resten av EM, varför se finalen då?
Det brukar bli så för mig när det gäller mästerskap- jag ser allt eller inget.
Dessutom har jag alltid varit den som gillar att själv spela eller kolla i verkligheten, men inte så mycket på tv.
 
Istället har jag smått tagit tag i mitt liv. Små steg i alla fall.
Jag hade typ ångest över att jag inte tränar något (som det alltid blir på lov), så jag gjorde först lite magövningar och sen en tur på över en mil med inlines tillsammans med min syster.
Haha jag som inte har stått på ett par inlines på många år- bambi på hal is typ!
Jag hade mentalt förberett mig på att ramla och vara helt sönderskrapad, men jag höll mig faktiskt på fötterna hela tiden!
Dock åkte jag på fetaste skrapsåren på fötter och anklar- fy!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Idag har Du säkert även träningsvärk, men huvudsaken är att man vet varför. Bra tränat ialla fall.

2012-07-02 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0